czwartek, 5 lutego 2015

Diy obudowa na telefon


Co tam u Was słychać? U mnie ferie trwają w najlepsze. Na każdy dzień mam coś zaplanowane, staram się spędzać czas aktywnie, żeby później móc wspominać coś oprócz siedzenia przed telewizorem czy komputerem. Wam też to polecam! Spotykajcie się ze znajomymi, idźcie na kręgle, lodowisko czy na zakupy. Jeśli preferujecie spędzanie czasu w domu możecie zrobić coś własnoręcznie, na moim blogu znajdziecie mnóstwo projektów diy. Z resztą cały internet jest pełen pomysłów.
Dzisiaj mam dla Was coś czego jeszcze tu nie było. Nie jesteście szczęśliwymi posiadaczami iphone i nie możecie znaleźć na Wasz telefon ładnej obudowy z jakimś ciekawym wzorem? Albo macie komórkę z jabłuszkiem na odwrocie, ale chcecie być indywidualistami i wyrażać swoją osobowość poprzez niebanalną obudowę na telefon? Ten projekt jest skierowany właśnie do Was. Mając jedną, przezroczystą obudowę możecie mieć ich tyle ile dusza zapragnie i dopóki tusz w drukarce się nie skończy
Naprawdę bardzo proste i nie pochłaniające dużo czasu diy, które jest ogromnie przydatne.
Zaczynajmy :)


Potrzebujemy:
  • przezroczystej obudowy na telefon
  • wydrukowanych obrazków np. z weheartit
  • ołówka
  • nożyczek






  1. Szukamy na tumblr lub na weheartit obrazków które nam się podobają.
  2.  Zapisujemy je i wklejamy do dokumentu w Wordzie. Następnie drukujemy. 
  3. Odrysowujemy nasz telefon na obrazku Wycinamy jego kształt
  4. Wkładamy obrazek do obudowy i odrysowujemy wszystkie otwory ( lampa błyskowa, głośniki itp)
  5.  Nożykiem wycinamy zaznaczone miejsca i gotowe. 
  6. Następne obrazki możemy odrysować od pierwszego, wtedy będzie łatwiej ;)

Możemy się  cieszyć z naszej unikatowej obudowy ;)

 ( wiem, wiem zjadłam 'e' w "pineapple xd)


Podoba Wam się ten pomysł? Jakie posty chcielibyście jeszcze zobaczyć na blogu ?

32 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Zawsze mam problem żeby znaleźć jakiś fajny case a tu problem rozwiązany!
    Jak tylko mój te wróci z naprawy to damo coś takiego zrobie :)
    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zamówić taką obudową a później szukać obrazki. :D
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciekawe posty, czekam na kolejne :) Życzę sukcesów i wytrwałości w pisaniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/gosujemy.html zagłosuj i pomóż fundacji 'Dzieci Niczyje' to bardzo ważne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne, dziękuję za pomysł. Widzę , że mamy te same telefony :D

    http://weronikachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem! Nie dość, że proste, to jeszcze nie trzeba wydawać pieniędzy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne casy, cudeńko! Jak będę mieć nowy telefon to chyba zrobię coś takiego :D
    zapraszam ♥
    madeline-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Chyba wykorzystam, bo nigdzie nie umiem dorwać tego typu obudów na telefon! :D

    Zapraszam do mnie! KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Takie diy lubię. :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, każdy Twój post jest świetny, więc obserwuję! :)

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi. Każda obserwacja motywuje do ciągłego ulepszania bloga. :)

      Usuń
  9. To takie proste!Nie wpadłam na to, aż mi wstyd.Po prostu genialny pomysł!Przecież to głupota inwestować w obudowy, każda po 40 zł.Dzieki :P
    https://avenuefranche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, a tu za 20 zł + drukowanie mamy ile tylko dusza zapragnie ;) Miło mi, że Ci się podoba.

      Usuń
  10. Swietny pomysl !!! I z checia wyproboje :) zapraszam do siebieh ttp://threekk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :D
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. musz wypróbować !
    fajny blog :)
    http://cieszymordkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post kochana! <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Zacznij i mnie poinformuj ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetnie wyglądają! chyba też spróbuję takie zrobić :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Pierwszy raz widzę takie DIY, bardzo mi się podoba, muszę wykorzystać, bo to na prawdę dobry sposób na idealną obudowę, za bardzo tanie pieniądze! :D Tak mnie to zaciekwaiło, że zaraz zrobię sobie własną, tylko że ja mam półprzeźroczystą obudowę, ale chyba zadziała i tak? :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zadziała tylko efekt nie będzie aż tak dobry ;)
      P.S Nie ma tanich pieniędzy :D

      Usuń
  16. Świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy.Wygląda cudownie i w dodatku takie proste wykonanie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog i bardzo ładnie piszesz. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, to ty zacznij i daj mi znać że moja kolej :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ;o super to wygląda :d !!

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba będę musiała spróbować tak zrobić na moją L'kę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne

    http://wmojejpracowni.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie muszę sobie zamówić przezroczystą obudowę *.*
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie zamówiłaś tą przezroczystą obudowę? Ps: Bardzo fajny blog, na pewno sprawie sobie taką obudowę ;)
    http://gagaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)