czwartek, 19 marca 2015

Haul Plastyczny - Promarkery, tasmy i inne

Wspominałam kiedyś tutaj, że chciałabym aby ten blog był takim jaki sama chciałabym czytać. Osobiście jestem maniakiem zakupów artystycznych, szukałam jakiejś strony z nowościami z różnych sklepów, ale niestety, żadna nie spełniała moich oczekiwań. Myślę, iż nie jestem jedyna. Dlatego postanowiłam: co jakiś czas będę pisała post dotyczący zakupów plastycznych. Będą tu znajdowały się moje ostatnie zdobycze. Ciekawe akcesoria i przybory papiernicze, które można znaleźć w sklepach, mam zamiar napisać o niektórych krótka opinię i podpowiem Wam, które naprawdę warto kupić, a które są zupełnie do kitu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Taki nożyk bardzo się przydaje do precyzyjnego wycinania, moim zdaniem opłaca kupić ten z Tigera kosztuje tylko 6 zł, a jest bardzo ostry. Znalazłam identyczny w Epiku za bodajże 20 zł, może nawet ponad, więc ten jest w bardzo konkurencyjnej cenie.



Klej w taśmie to ABSOLUTNA rewelacja, żałuję, że nie kupiłam go wcześniej. Szczególnie przydaje się w robieniu kartek urodzinowych czy świątecznych. Nie daje efektu pofałdowanego papieru, wszystko jest czyste i gładkie. Używam go również do wklejania kart pracy do zeszytu,wtedy nie wydaje się on taki "gruby" i wygląda estetycznie. Naprawdę bardzo Wam go polecam.

Co do klipsów, kupiłam je ze względu na śliczny design. Wyglądają bardzo słodko, a na dodatek w niewysokiej cenie, a zawsze się przydają i warto mieć je pod ręką.




Karteczki,o bardzo ciekawym kształcie są na zasadzie tych z  "Post it". Piszę na niej jakąś definicje i przyklejam w książce tak aby "dziubek" wskazywał rozwinięcie tematu. Wtedy rzuca się ona w oczy, jeśli czegoś nie zrozumiemy zawsze możemy doczytać z zaznaczonego fragmentu. Unikniemy zbędnego szukania po książce, a wiedza szybciej się będzie przyswajać.

Kupiłam jeszcze dwa nowe kolory Pro-Markerów a w zasadzie jeden, drugi to Blender- bardzo przydatny do mieszania ze sobą kolorów . (jeśli chcielibyście przeczytać post, w którym szerzej je opiszę to dajcie znać w komentarzach)

Taśma ma naprawdę śliczny wzór, dodatkowym plusem jest  cena,  Ter rodzaj taśmy - (śliska) z tworzywa sztucznego idealnie nadaje się do obklejania długopisów, ponieważ nie ściera się z niej wzór po dłuższym użytkowaniu, tak jak jest to w przypadku taśmy papierowej.




W "Matejce" kupiłam jeszcze cienkie końcówki do Pro-Markerów, które niezwykle przydają się do malowania drobnych elementów, co normalna końcówka nam uniemożliwia. Minusem jest tylko to, że każdy Promarker musi mieć swoją, a to niestety zwiększa koszt i tak drogich mazaków...

Ta kredko-farba nadal jest dla mnie zagadką.Kupiłam ją na zasadzie eksperymentu. Jest bardzo wydajna, uzyskuje się nią ciekawy efekt, ale nadal nie wiem do czego jej używać. Mam pewne przypuszczenia. Myślę, że sprawdzi się jako wygodne narzędzie do kolorowania dużych powierzchni, albo do pisania tytułow na jakiś plakatach.. nie wiem :)

A może wy macie jakieś pomysły? Piszcie w komentarzach.


 Mielibyście ochotę zobaczyć więcej tego typu postów?

 Chciałabym Was jeszcze serdecznie zaprosić na bloga mojej koleżanki Marysi z bloga :
/im-mer.blogspot.com
xoxo M.

92 komentarze:

  1. Możesz takie posty dodawać, bo może i ja wybiorę się na takie zakupy. Przydałoby mi się troszeczkę takich rzeczy bo robię album. :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, ile cudeniek! Co raz bardziej żałuję, że w moim mieście nie ma Tigera... No trudno ;) Skoro nakupowałaś tyle rzeczy koniecznie czekam teraz na post DIY! :D

    blacklilou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  3. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi zapraszam, nawet codziennie ;) przykro mi, ale nie bawię się w obserwacja za obserwację.

      Usuń
  4. Fajny post i śliczne klipsy. Dodawaj takie posty częściej.
    Zapraszam do mnie :)
    http://wmojejpracowni.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie żałuję, że nie mam dostępu do Tigera :(
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, ile ja bym dała, żeby mieć gdzieś blisko Tiger'a:( Wydaje mi się, że zostawiłabym tam wszystkie swoje oszczędności... hahah.

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też tak mówiłam, raz specjalnie dla niego pojechałam do Warszawy, ale na szczęście niedawno otworzyli go u mnie i bardzo się z tego cieszę, Chodzież moja skarbonka robi się nieco pusta XD

      Usuń
  7. Mam ten skalpel z tigera ale mnie nie zachwycił :( O kredkach Instant mówiłam w moim filmiku porównujacym je (i jeszcze jedne farby w sztufcie) do Gelatosów. z markerami alkoholowymi dopiero się wkręcam ale te cieniutkie końcówki muszę zgarnąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że jest całkiem okej, jak ja swoją cenę, to prawda, cienkie końcówki są świetne i się bardzo przydają ;)

      Usuń
  8. możesz dodawać takie posty po przydałoby mi się wygrać na takie zakupy :)

    martynaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku wybacz że nie na temat, ale przejrzałam twojego bloga i się zakochałam! Jest cudowny! :)
    I piszę prawdę, a nie tylko zbędny spam! ♥

    Zapraszam na nowy post! Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klipsy wyglądają rewelacyjnie :)

    Zapraszam do siebie :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! Kocham takie rzeczy! Kupiłam teraz "Zniszcz ten dziennik" i eksperymentuje z plastyką :D
    Podobają mi się takie posty. Nawet nie wiedziałam, że połowa z tych rzeczy istnieje!
    Obserwuję i czekam na więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A i jeszcze jedno!! A te promarkery przebijają na drugą stronę, widać je, czy kartka z tyłu jest całkowicie biała?

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety przebijają, może to nie jest dobre porównanie, ale są trochę jak czarne markery pentela tylko z dwiema końcówkami i w niesamowitych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super pomysł na post jeju *.*

    + Obserwuję
    Mój blog KLIK :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się post tego typu, wiec jestem na tak, aby było takich więcej :D.
    Chyba muszę wybrać się do Tigera, super rzeczy.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie podoba mi się ta tasiemka w kropki,żałuję że nie ma tigera w moim mieście:( jak pojadę do warszawy to zdecydowanie będę musiała tam zajrzeć!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. w moim mieście chyba nie ma tigera a szkoda, chętnie zaopatrzyłabym się w taką tasiemkę://

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przeczytałabym o promarkerach! Ogólnie podziwiam Cię, ja również uwielbiam takie rzeczy, ale żal mi wydawać pieniędzy haha :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny haul, chętnie zobaczę więcej takich postów :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie zobaczę więcej takich postów! Mimo tego, że mój talent plastyczny jest ograniczony, to mam wielką słabość do produktów papierniczych. :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Przeczytałam kilka postów i zostaję tu na dłużej.
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt! :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo pierwszy raz spotkałam się z takim plastycznym holem, najbardziej spodobały mi się te karteczki "dymki" z tigera, będę musiała się przejść i sama zakupić dla siebie coś takiego :D

    http://life-by-stilinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo staranne posty i ogolnie caly blog jest bardzo zadbany
    obserwuje!
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten haul to świetny pomysł a ja kocham haule każdego rodzaju także trafiłaś w 10! :)
    Byłoby mi niezmiernie miło jakbyś to właśnie Ty weszła na mój blog i zaobserwowała go :)
    www.paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na taki haul :) Super się go czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny haul! Nie widziałam jeszcze takiego! :)
    Kochana - u mnie jest kosmetyczne rozdanie ! Weź udział! Kosmetyki świetne, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie w mieście nie ma Tigera i zawsze okropnie żałuję :( Świetne zakupy!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Teraz czekam na dużo DIY na Twoim blogu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny, kreatywny blog, będę wchodzić częściej, zapraszam do mnie :) poetomaniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezu jakie te zakupy są idealne.. Sama rysuję, więc dlatego tak uważam. Słyszałam o tych pisakach, że są bardzo dobre, aczkolwiek drogie. Za 10zł za sztukę opłacają się??

    ♥Zapraszam do Sali-kliknij!♥

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny! uwielbiam przeglądać haule:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały post <3
    Zakochałam się w klipsach i taśmie z Tigera.

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie urocze spinacze! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy, tych spinaczy chyba nigdy nie jest za wiele :)

    Dodajemy?
    Mam prośbę, poklikałabyś w linki pod zdjęciami? To dla mnie bardzo ważne :)
    http://wintractably.blogspot.com/2015/04/zapowiedz-najblizszego-posta.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne te zakupy , chyba sprezentuję sobie takie spinacze mega mi się spodobały :)
    oby więcej takich postów :)
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z tych zakupów, to prawda spinacze są świetne ;)

      Usuń
  37. Świetne zakupy. :))
    Bardzo podoba mi się wystrój bloga :*
    zapraszam i proszę o pomoc Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nicole-500.blogspot.com http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super rzeczy kupiłaś :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne zakupy !
    Te klipsy mają śliczne wzorki ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Przydatne ! Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, twoje wpisy są bardzo ciekawe :D. Na pewno będę tu często zaglądać ^.^
    www.viridis-esse.blogspot.com - mój nowy blog z przemyśleniami, będzie mi miło jak przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, z przyjemnością zajrzę na Twojego bloga :)

      Usuń
  41. Też jestem maniakiem takich zakupów! Super haul :)

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne rzeczy sobie kupiłaś
    obserwacja za obserwacje ?
    believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. kupilas swietne rzeczy;p mi takze przydalyby sie poodbne zakupy;p wiecej takich postow prosze:D
    obserwuje i licze na rewanz;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno pojawi się więcej takich postów :)

      Usuń
  44. Muszę koniecznie wypróbować tego kleju w taśmie, bo wydaje mi się być ciekawym rozwiązaniem dla tych grudek z kleju w sztyfcie :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj, to naprawdę świetny patent :)

      Usuń
  45. świetne rzeczy
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny haul chociaż ja takie rzeczy kupuję zawsze na początku roku szkolnego, haha. :D
    mogłabyś poklikać u mnie? byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/04/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiele z tych rzeczy sama uwielbiam!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)
    http://hopex5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie posty, karteczki wyglądają świetnie, może sama się skuszę ;)
    Obserwuję :)
    http://kinasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam korektor z myszce *-* świetny post

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale to nie jest korektor XD. Chyba niekoniecznie przeczytałaś ten post...

      Usuń
  50. jakie urocze są te spinacze! :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/suprise-suprise.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Może obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej. :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Urocze spinacze, od razu widać że z Tigera :) Bardzo zazdroszczę Promarkerów, są fantastyczne! Ciekawa jestem tej kredko-farby, coś ciekawego :)

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Pro-markery maja pod sobą wszystkie inne mazaki :D

      Usuń
  53. Myślałam że ten marker to klej ;o Dodawaj więcej takich postów ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawy haul :))

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Te karteczki w kształcie dymków są świetne, też muszę sobie takie kupić :)
    http://soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne rzeczy kupiłaś. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Taśma jest świetna!:)
    Obserwuje!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie
    jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie, że umiesz znaleźć tyle potrzebnych rzeczy :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne rzeczy ! Obserwuje i będę zaglądać częściej na twój blog :) Na bloga koleżanki również wpadnę :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam Tigera, mogę tam siedzieć godzinami i przeglądać te wszystkie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale nie mogę tam często zaglądać bo bym totalnie zbankrutowała ZD

      Usuń
  62. przydatne rzeczy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale świetne rzeczy! Szkoda, że nigdzie w pobliżu nie mam Tigera ani Empika :<


    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. fajne rzeczy :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja rzadko kupuje takie rzeczy, haha :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Chyba muszę wypróbować tego kleju w tym czymś :))
    fajny post i blog również:)
    zapraszam do mnie i liczę na obserwację,oczywiście zrobie to samo:*
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Super jest ten nożyk, muszę taki w końcu kupić.
    Świetnie wyglądają również przybory w kratkę ;)
    http://maya-maay.blogspot.com/ Będę bardzo szczęśliwa jeśli wpadniesz !

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajny, przydatny post, lubię eksperymentować jeżeli chodzi o różne plastycze rzeczy :D

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)