poniedziałek, 8 grudnia 2014

Pomysł na prezent DIY- Świąteczne mydełka

Witajcie,
Mikołajki już za pasem, co oznacza, że Wigilia zbliża się wielkimi krokami. Najwyższa pora na serię świątecznych postów.
W pierwszym z nich chciałabym Wam podsunąć pomysł na własnoręcznie zrobiony prezent, bo takie cieszą najbardziej.


Będą nam potrzebne:
- mydło, najlepiej takie bez wytłoczenia, znajdziecie je np. w Tigerze
-serwetki
-baza do decoupage
-nożyczki i pędzel

Najpierw dokładnie wycinamy nasz wybrany wzór ,a następnie rozwarstwiamy serwetkę by była cieniutka i została tylko ta warstwa ze wzorem.







Później rozplanowujemy wybrane wzory na mydełku, a potem dokładnie przyciskając pędzlem je przyklejamy , tak by uniknąć bąbelków powietrza. Czekamy aż wyschnie i gotowe :)
Następnie wystarczy je tylko zapakować. Prawda, że łatwe?





 PAKOWANIE
Takie zdobione mydła najlepiej prezentują się w przezroczystej folii związanej wzorzystą kokardką, ponieważ same w sobie są ozdobą.



I gotowe, mam nadzieję, że post wam się spodobał i okazał się przydatnym :)

 Do następnej notki,
xoxo M.

22 komentarze:

  1. świetny pomysł i bardzo łatwy w wykonaniu!
    http://damekatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Zrobię dla moich przyjaciółek takie mydełka :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie- wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, świetny pomysł! :) na pewno skorzystam, bo jak na razie mam zupełną pustkę w głowie dotyczącą prezentów
    zapraszam pod nowym adresem: http://karik-karik.blogspot.com/
    (stary adres soooooooooswagkocie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł,chyba skorzystam bo nie wiem co kupić koleżance haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie to, że mam już dla wszystkich prezenty, to na pewno wykorzystalabym twoj pomysl! swietny!
    obserwuje i zapraszam do mnie <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, genialny pomysł! *.*
    własnie szukałam jakiegoś pomysłu na prezent diy i super że tu trafiłam! :D
    pięknie to ci wyszło *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł :) + Czy mogłabyś wpaść do mnie miałam długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/2014/12/zakochaam-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. O, świetny pomysł! :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na takie mydełka. Proste, a takie urocze! Fajne DIY, ładny wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne ! :D
    ladnie to wyglada ;)

    czoko-melk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobie takie :D
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy pomysl :)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to wygląda :D Robiłam decupage kilka lat temu i to naprawdę świetna zabawa :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju świetnie to wygląda, chyba zrobię coś takiego sama!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, jak ślicznie to wygląda, muszę koniecznie spróbować.



    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super, nigdy nie zrobiłam mydełka hahah!

    Życzymy wesołych świąt!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)