niedziela, 21 grudnia 2014

Ręcznie robione kartki świąteczne

Witajcie,
co tam u Was słychać?
Niedawno u mnie w szkole był jarmark bożonarodzeniowy, który jest organizowany co roku. Każda klasa przygotowuje swoje stanowisko i sprzedaje ciastka, ciasta, pierogi , różne potrawy i przedmioty kojarzące się ze świętami, a więc również kartki świąteczne. Tak jak w zeszłym roku robiłam je ja. (Dochód ze sprzedaży przekazywany jest na cele charytatywne.)  W dzisiejszym poście pokażę Wam jak wyglądały wyżej wspomniane kartki.  Niech będą inspiracją do stworzenia waszych, do czego  zachęcam. Kartki robiłam na jarmark jak i również dla moich bliskich, jako dodatek do prezentu. Dzięki temu będą pamiątką na długie lata.






Do zrobienia powyższej kartki użyłam 3 kolorów papieru technicznego: miętowego (tło), bordowego (koło) i białego (baza). Listki ostrokrzewu narysowałam na oddzielnym papierze i pomalowałam pro-markerami, a dla uzyskania połyskującego efektu użyłam bezbarwnego lakieru do paznokci. Bordowe paski po bokach to również pro-marker.













Ta kartka to naprawdę pomysł last minute wystarczy tylko kawałek niebieskiego papieru, washi tape (ta jest z Tigera) oraz dziurkacz ozdobny i gotowe. :)


Mam nadzieję, zę kartki Wam się podobają i zachęcam do wykonania swoich bo to naprawdę świetna zabawa .
xoxo, M.

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubie takie rzeczy! :)
    Pewnie wiele osób ucieszyło by się gdyby dostało takie kartki. Mam nadzieję, że będziesz dodawać więcej tego typu postów oraz DIY bo fajnie Ci to wychodzi. :)
    Obserwuję i czekam na kolejny pościk. :)
    Pozdrawiam ;*!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki, masz talent ! Ta kartka z kokardką jest niesamowita ♥

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z mikołajem jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)