niedziela, 11 stycznia 2015

Mój zniszcz ten dziennik


Witajcie,
w ostatnim poście pokazywałam Wam rzeczy, w których posiadaniu jestem od niedawna. Znalazł się wśród nich dobrze znany wszystkim "Zniszcz ten dziennik".Książka, która stała się ulubieńcem  nastolatków (i nie tylko) na całym świecie. Tak jak widać to po tytule, chciałabym Wam pokazać kilka stron z mojego dziennika. Takich postów na moim blogu możecie się teraz spodziewać co jakiś czas, pomyślałam, że to ciekawy temat/pomysł na post. :)


Tak jak w dzienniku i ja mam dla Was moją małą wskazówkę. Jeśli chcecie się zainspirować jakimś rysunkiem, bądź wykonaniem strony w dzienniku, to nie odwzorowujcie dokładnie czyjegoś pomysłu. Urozmaićcie,  pozmieniajcie.  Moim zdaniem "Wreck this Journal" jest po to by dać upust swojej twórczości i kreatywności,  żeby postępować nieszablonowo tak jak jest to napisane w wskazówkach, a nie po to ny nasze dziennik wyglądał tak jak każdy na tumblerze. Nie mówię że przeglądanie tych zdjęć jest złe,  może akurat patrząc na czyjś pomysł wpadnie nam do głowy nasz własny, któy dla innych będzie inspirujący.
 Wykonanie takiej strony od początku do końca samemu sprawi o wiele więcej satysfakcji niż tej przekopiowanej od kogoś innego. To tylko takie moje przemyślenia,na ten temat xd
A co wy o tym sądzicie?










Jak Wam się podobają moje strony? Chętnie poczytam Wasze opinie w komentarzach ;)

Do następnej notki, 
xoxo M.

18 komentarzy:

  1. Jeju cudowne!
    Szkoda, że mój chociaż troszeczkę nie przypomina twojego.
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale śliczny! :) Ja jakoś nie chcę go kupować, to stało się chyba zbyt popularne i już mi niedobrze, jak gdzieś to widzę :/ Ale Twój naprawdę fajnie się prezentuje! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci to wyszło! *_*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie! ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie to jest świetne: żadna wersja się nie powtórzy, bo każdy ma inny pomysł na wykonanie polecenia. Często kuszą mnie zdjęcia innych, jak wykonali dane zadanie, ale ja staram się mimo wszystko zrobić je według własnego pomysłu i aby powiedzieć, że ta książka jest moja, a nie kopią czyjegoś pomysłu :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (TUTAJ) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ta strona, którą pokazałaś jako ostatnią.:)

    http://annbabe-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie wpisy! Czekam na więcej bo twój wygląda świetnie!

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój dziennik wygląda pięknie! Powoli ja też mam na niego ochotę :)
    Właśnie zaczynam publikować nową powieść na moim blogu z opowiadaniami. Jeśli masz ochotę - zapraszam! :)

    Cisza Przed Burzą

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze powiedziawszy nie podzielam zainteresowania tym bestsellerem, ale jedno trzeba przyznać - Twój dziennik wygląda naprawdę wyjątkowo i widać, że włożyłaś w to dużo pasji :)

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie muszę kiedy nabyć ten dziennik :D
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam "ZTD" i jestem w polowie jego robienia
    Ale twoj dziennik wymiata :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja równiez mam Zniszcz Ten Dziennik i przyznaję, ze mam z nim duzo zabawy :) Bardzo fajnie uzupełniasz strony, widać, ze sprawia Ci to frajdę.. i dobrze! Ja miałam najwięcej przygód ze stroną z martwymi robakami... NIGDY WIĘCEJ :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny rysunek kwiatka :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zrobiłaś te strony! :)

    Zapraszam do mnie! KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Starasz się do zniszczenia go :)

    http://loveisneedingtobelovedd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się nad kupnem tego dziennika :) bardzo ładnie wyszedł ci ten rysunek.
    KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobała mi się ta ,,pobazgrana" strona z kwiatkami. Idealne i bardzo inspirujące ;)

    http://gagaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)