niedziela, 4 stycznia 2015

Haul Zimowy

Święta, święta i po świętach. Przez tą przerwę świąteczną miałam mnóstwo czasu na zakupy oprócz leniuchowania, rysowania oraz zajmowania się typowo bożonarodzeniowymi sprawami kilka razy odwiedziłam centrum handlowe i kupiłam parę rzeczy, nie tylko ubrań :) W dzisiejszym poście chciałbym Wam pokazać moje nowości. Na pewno znajdziecie je jeszcze na wyprzedażach.


Zniszcz ten dziennik
Prawdopodobnie już każdy natknął się na tą nietypową książkę gdzieś w internecie bądź na sklepowej półce. Ja pierwszy raz usłyszałam o niej dawno temu na blogu Basi (Pisane Miodem) i od razu mi się spodobała, ale nie kupiłam jej zważywszy na fakt, że nie lubię dokonywać zakupów w internecie,  moje małe marzenie spełniło się niedawno kiedy dziennik zyskał większą popularność i pojawił się w empiku. W niedalekiej przyszłości dodam notkę,  w której będziecie mogli zobaczyć moje postępy w jego uzupełnianiu.


W najbliższym czasie zrobię mały odpoczynek od Diy, ponieważ przed świętami pokazywałam Wam ich dość sporo, dlatego żeby nie było monotonne będzie coś innego, także bądźcie czujni i do następnej notki 
Xoxo M.

17 komentarzy:

  1. Ale super rzeczy, też muszę kupić sobie "zniszcz ten dziennik" :D

    +Obserwuję :>
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie mam ,,Zniszcz ten dziennik,, i musze przyznać, że jestem zkaochana w tej książce. Widzę, że masz ,,W śnieżną noc,, zastanawiałam sie nad kupnem tej książki ale sama nie wiem, twoim zdaniem jest godna polecenia?
    pozdrawiam ;))
    zajrzysz do mnie? jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi bardzo miło i nie będę owijać w bawełne ale zależy mi na tym :)

    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "W śnieżną noc "to naprawdę świetna książka,może nie niesie ze sobą jakiegoś większego moralnego przesłania, ale jest idealna na bożonarodzeniowe wieczory, pierwsza historia najbardziej mi się spodobała ;) Takie czytadełko, ale przyjemnie się czyta. Polecam Ci tą książkę.

      Usuń
  3. Mam "Zniszcz ten dziennik" i jestem bardzo zadowolona z tej książki ;) reszta rzeczy bardzo mi się podoba
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne rzeczy :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka i sweterek - genialne ! :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie to zestawiłaś

    _________________________
    trendy w stylizacji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę przeczytać tą książkę :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę się wybrać na jakieś większe zakupy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne rzeczy kupiłaś i fajnie je ujęłaś na zdjęciach. Wspólna obs? Odpowiedź bapisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny haul :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy, każdy ciuch mi się bardzo podoba, ale koszulka z pull&bear przebija wszystko! :D

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)