środa, 26 sierpnia 2015

DIY sloik do picia

Nie wiem ile komentarzy na moim blogu dotyczyło tego właśnie przedmiotu- słoika do picia. w ostatnim czasie stały się one bardzo popularne. Przez chwilkę były w Tigerze, teraz ich już nie ma, a szkoda bo były bardzo tanie. Można je kupić w internecie i zawracać sobie głowę przesyłką, zamawianiem itd. Pytanie: po co? Jeśli można go zrobić samemu. Najlepiej, żeby pomógł Wam tata,czy ktokolwiek inny który sprawnie posługuje się wiertarką. Oczywiście dziurkę na słomkę możecie zrobić śrubokrętem wbijając go w wieczko, ale tak jak wspomniałam wyżej wiertło działa lepiej :)

Później wystarczy tylko słoik ozdobić. Ja pokryłam wieczko białą farbą w spray'u, a szklaną część ozdobiłam kropkami, do których stworzenia użyłam markera do szkła z Lidla.

I to w sumie było by na tyle. Banalnie proste, prawda? Spróbujcie sami!



Do następnego postu, 
xoxo M.

13 komentarzy:

  1. ślicznie wyszło
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słoik, chyba sama spróbuję ;)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, sama taki zrobię :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba spróbuje :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com/2015/08/towards-sun.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie mam słoik bez wieczka, muszę poprosić tatę, żeby w końcu mi przewiercił jakąś zakrętkę :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Długo już szukałam takiego słoika, a teraz wiem już jak mogę go sama stworzyć :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby takie banalne, ale nie wpadłabym na słoik do picia :D Super pomysł! :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i post! Na pewno skorzystam z pomyslu, bo zawsze marzyłam o takim kubku :)
    Zapraszam do siebie -> www.julkaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super! niskim kosztem masz świetny słoik, bez wydawania bóg wie ile :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł ;) Życzę Ci wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/08/pastel-blue.html zapraszam na mojego bloga ;) Każdy komentarz i obserwacje są odwzajemniane !! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)