środa, 24 grudnia 2014

Diy dekoracja świątecznego stołu

I wreszcie nadszedł ten długo wyczekiwany dzień - Wigilia Bożego Narodzenia. Mój ulubiony dzień w roku, dzień rodzinnej atmosfery i prezentów ( nie licząc oczywiście najważniejszej religijnej części tego święta), ale nie ukrywajmy faktów Wigilia to dzień w którym każdy ma coś do zrobienia. U mnie w domu obowiązki są podzielone. Moja mama i babcia zajmują się kulinarną częścią, a  ja im od czasu do czasu pomagam. Mój tata robi ostatnie porządki, przynosi i rozkłada dodatkowy stół i krzesła. Moim zadaniem jest nakrywanie do stołu i jego dekoracja.



Pomyślałam że pokażę Wam świetną rzecz, która naprawdę jest doskonałą dekoracją świątecznego stołu. Wymyśliłam to w zeszłym roku, stwierdziłam, że mam dosyć nudnego składania serwetek w trójkącik i tak narodził się pomysł na ręcznie robione serwetniki.

Jeśli chodzi o ozdoby to to jest rzecz indywidualna, w zależności od tego jak będziecie chciały ozdobić serwetnik, będą potrzebne różne ozdoby. Można powycinać coś z papieru do pakowania prezentów, coś narysować lub po prostu zawiązać kokardkę. Wszystko zależy od Waszych upodobań . :)



Najpierw tniemy karbowany papier/tekturę  w paski , które następnie przecinamy na pół i naklejamy na każdy z nich kawałek taśmy dwustronnej.




Później zwijamy paski tektury i sklejamy, tak aby powstały obręcze. Następnie dekorujemy według uznania, ja owinęłam washi-tape, zawiązałam kokardkę ze zwykłego sznurka i przymocowałam małą gałązkę. I już. :)





Poniżej pokazuję w jaki sposób serwetnik wygląda na serwetce. Mam nadzieję że Wam się podoba.



Ten post jest ostatnim z serii świątecznej, więc chciałabym Wam życzyć wesołych świąt i wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

do następnej notki,
 xoxo M.

33 komentarze:

  1. Wesołych Świąt! Wszystkiego najlepszego!
    Masz fajne pomysły, widziałam też poprzednie posty i jestem zachwycona!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na święta zawsze pomagam mamie w przygotowaniach. Świetnie przyozdobiłaś te serwatki :).

    diaryyof-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt !
    Świetny miałaś pomysł na to, ciekawe :D


    Mój Blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się to prezentuje :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne! <33

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    zapraszam w wolnej chwili:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne! :) JA w tym roku się nie trudziłam i kupiłam z mamą ozdabiane serwetki, które tylko podłożyłam pod sztućce...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ci to wyszło!

    http://dilshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Że też natrafiłam na ten post teraz. Dopiero co szukałam ciekawego DIY na stół.

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super to wygląda wgl świetny pomysł!;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wygląda, na pewno wykorzystam Twój pomysł :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł ! :) Zapraszam na mojego bloga ollshy.blogspot.com :)) Może obserwacja za obserwację ? :) (Jeśli tak, to napisz u mnie na blogu, że już zaobserwowałaś i ja też zaobserwuję twój ;>)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie bawię się w obserwacja za obserwację z jeśli mój blog Ci się podoba to go zaobserwowuj, jeśli nie to nie ;)

      Usuń
  13. Kochana wymyśliłaś coś bajecznego! Kto by pomyślał że z przedmiotów które mamy pod ręką można wyczarować taką ciekawą dekorację! Czekam na dalsze tego typu posty i życzę zdrówka w nowym roku!

    http://lou-loou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale prześliczna dekoracja! wspaniały pomysł-> napewno przy okazji wykorzystam ;3
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Na pewno z niego skorzystam :>


    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł! Ślicznie to wygląda :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne pomysły :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://my-little-woooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na DIY, bardzo oryginalny, cudownie to wygląda. Ładny wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł ;)
    Wszystkiego dobrego w 2015 roku.!
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobię taki w przyszłym roku !
    Zapraszam na bloga o mnie: magy-life.blogspot.com i o Banshee: http://bansheenators-zuzianators.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny i bardzo interesujący post też sobie taki zrobię w następnym roku oczywiście chodziło mi o ozdobę :)
    Zapraszam dopiero zaczynam : http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi że mogłam Cię zainspirować ;)

      Usuń
  22. ale świetny pomysł! szczęśliwego nowego roku!:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł podoba mi się bardzo! Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że juz po świetach bo pewnie bym skorzystała z tego pomysłu :)
    fajny blog, obserwuję i zapraszam ->PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)