wtorek, 23 grudnia 2014

Pudełko na biżuterię DIY


Hej wszystkim,
Dzisiaj mam dla was bardzo proste i szybkie Diy, które można wykorzystać robiąc prezent dla kogoś, a mianowicie pudełko na biżuterię zrobione z pustego opakowania po Ferrero Rocher. Dzisiaj taki bardzo krótki post, ale mam nadziej, że przydatny. ;)

Potrzebne są:

  • Pudełko po pralinkach
  • farba w spray'u
  • kawałek tkaniny
  • filc
  • mazak do ceramiki (np.: z Lidla)
  • klej do majsterkowania
  • nożyczki
  • washi tape

  1.  Najpierw obcięłam jeden rząd wkładki z dziurkami, aby zrobić miejsce na materiał- bransoletki.
  2. spryskałam wkładkę srebrną farbą.
  3. Dla uzyskania efektu pasków, na przeźroczystym pudełku nakleiłam taśmę, spryskałam opakowanie białą farbą, a następnie odkleiłam taśmę i ozdobiłam kwiatkiem z filcu oraz washi-tape.
  4. Kiedy srebrna farba wyschła, przykleiłam plastikową wkładkę z dziurkami do przeźroczystego opakowania przy samym brzegu zostawiając lukę na materiał.
  5. Tkaninę składam, aby stworzyć kilka warstw i przyklejam.
  6. Czekam, aż wyschnie i gotowe.

 Moim zdaniem jest to idealny prezent dla osoby, która ma mnóstwo biżuterii- szczególnie pierścionków, które będzie mogła przechowywać dzięki okrągłym przegródkom.




3 komentarze:

  1. Oo, bardzo ciekawe i pomysłowe to pudełko :)
    Zapraszamy do nas http://rainbow--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent ♥
    Wygląda przepięknie, masz wspaniałe pomysły na prezenty dla bliskich :)

    Wesołych Świąt Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, mam przyjaciółke, która zawsze marudzi, że nie może ogarnąć pierścionków. No więc już wiem, co jej kupić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)