poniedziałek, 25 maja 2015

Diy kuszulka z nadrukiem


Witajcie kochani!

Dzisiaj wreszcie pojawia się DIY, pokażę Wam jak zrobić koszulkę inspirowaną sklepem Urban Outfitters. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo dumna z tego projektu.
Naprawdę da się to założyć do szkoły (wow sukces xd) i nie różni się tak bardzo od ubrań w sklepie, a noszenie jej daje mi satysfakcję, że zrobiłam ją sama. Mam  nadzieję, że wykorzystacie mój pomysł i , że post wam się spodoba :) 

 Będziemy potrzebować:
  • Białej koszulki
  • Czarnego mazaka do ubrań 
Rzecz jest banalnie prosta po prostu rysujemy wybrany wzór na naszej koszulce i tak naprawdę to wszystko...


Dobrze, dobrze banalnie proste, ale musicie znać kilka wskazówek, aby nie popełnić błędów:
  1. Najlepiej narysować sobie nasz obrazek na kartce czarnym markerem, w ten sposób każdy wzór będzie takiej samej wielkości.
  2. Przygotujcie sobie tekturkę, żeby włożyć ją do środka bluzki, aby wzór nie przebił na druga stronę.
  3. Za każdym razem gdy kończycie rysować obrazek sprawdzajcie, czy macie czyste ręce, ponieważ mazak do ubrań się nie spiera. Ja niestety się trochę zagapiłam i w jednym miejscu ubrudziłam bluzkę, na szczęście tego tak bardzo nie widać, ale pilnujcie się!
  4. Gdy materiał jest naciągnięty lepiej się na nim maluje. Ja zawsze napinam go palcami w miejscu rysowania, tak jest o wiele, wiele łatwiej.
  5. Piąta i ostatnia wskazówka zanim rozpoczniecie rysować spróbujcie kilka razy Wasz wzór na jakiejś innej starej bluzce abyście weszli w wprawę.
Oto 5 złotych zasad, które musicie znać, aby Wasza bluzka wyszła perfekcyjnie :)

bluzka-Zara/spodnie-Pull&Bear/pierścionki-h&m
 

Przypominam jutro Dzień Mamy, jeśli nie macie pomysłu na prezent zajrzyjcie do mojego zeszłorocznego postu na ten temat  ------->TUTAJ-klik
xoxo M

21 komentarzy:

  1. Prześlicznie ci to wyszło! :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :)

    www.wmojejpracowni.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! :D Nie wpadłabym na to :D
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie wygląda! Chyba zrobię sobie podobną, bo bardzo lubię wzory oczu :3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł a bluzka wyszła rewelacyjnie :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś to sama :o
    o jaaa... Mega Ci to wyszło, myślałam, że ona już taka była. Cudowna <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Fajnie, że tak wygląda, takie było zamierzenie,a teraz widzę, że mi się udało ;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł! Na początku myślałam ze poprostu kupiłaś taka bluzkę! Świetna robota :)

    ♥Helloitsjoann ---> Click♥

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog i śliczne zdjęcia :)

    zapraszam na wpis dla milosników zwierząt
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka jest cudna i w życiu nie powiedziałabym, że zrobiłaś ją sama

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bluzka! ja niestety nie mam talentu do malowania, jestem pewna, że nawet taki mały drobiazg by mi nie wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna bluzeczka:) Podoba mi się ten pomysł:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Ci to wyszło! :)

    http://pauwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega świetny pomysł i efekt końcowy. Zaraz biorę się za taką, bo lubię bawić się w takie rzeczy DIY!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)