wtorek, 2 czerwca 2015

Spring favourites/moj wiosenny niezbednik

Witajcie, witajcie wiosna już pełną parą , w zasadzie połowa najpiękniejszej pory roku już za nami, dzisiaj przychodzę do was z moimi wiosennymi ulubieńcami, rzeczami, które ostatnio bardzo często używałam. W połowie sezonu taki post? Tak, tak, specjalnie byście mogli przez druga połowę je wypróbować. Znajdziecie tu kosmetyki,ubranie, akcesoria i coś papierniczego. Dla każdego coś dobrego :)Dobrze już nie przedłużam, zapraszam do czytania.




Od jakiegoś czasu szukałam idealnej odżywki do włosów. Czegoś co będzie świetnie odżywiało, ale nie obciążało, zależało mi na tym by włosy były sypkie i delikatne. Pewnego dnia kiedy nie miałam już żadnej odżywki, poszperałam w szafce w łazience i okazało się, że zbawienie dla moich rozdwojonych końcówek miałam pod ręką od jakiegoś czasu.
Jedwab do włosów Delia Cosmetics, bo tak nazywa się to cudeńko, używam po delikatnym podsuszeniu włosów na końcówki i później niewielką ilość na całą długość włosów. Stosuję go już z miesiąc i efekty są naprawdę powalające. Praktycznie zero rozdwojonych końcówek, no i włosy są błyszczące i pięknie pachną. To mój zdecydowany faworyt tej wiosny, więc bardzo gorąco Wam polecam wypróbować ten kosmetyk.
Wszyscy mówią o perfumach Daisy Dream, moim zdaniem są trochę przereklamowane i pachnie nimi co 3 dziewczyna w szkole. Ja znalazłam mój niesamowity zapach od Jacobsa i są to DAISY SO FRESH. Naprawdę ciężko opisać moją miłość do nich. Niestety mają wielką poważną wadę- cenę, więc jak na razie zadowalam się próbkami, których używam na specjalne okazje. Jeśli będziecie w Sephorze czy innej perfumerii, to zerknijcie na nie, stojące w cieniu Daisy bo naprawdę warto. Pachną nieziemsko
 Portfel ze Stradivariusa, urzekł mnie swoim prześlicznym, kwiatowym wzorem idealnym na wiosnę, nie jest za duży ani za mały, ma mnóstwo przegródek, generalnie bardzo dobry zakup :)

Korektor do brwi, używam go naprawdę codziennie, to co w nim lubię to zdecydowanie niezwykle naturalny efekt i błyskawiczna aplikacja. Moim zdaniem brwi robione cieniem lub kredką wyglądają trochę sztucznie (nie zawsze, ale zazwyczaj). Szczególnie kiedy rano prze szkołą nie mamy czasu na perfekcyjny makijaż. Dlatego korektor z Delii sprawdza się w takich przypadkach wspaniale, nie jest też drogi, więc jeśli zobaczycie go na drogeryjnej półce to szczerze Wam go polecam.


W sumie to nie wiem jak to nazwać, teczka z klipsem, i duża, i mała namiętnie używane przeze mnie w ostatnim czasie, ułatwiają organizację czasu i zapisywanie zadań czy prac domowych, a kartki się nie gubią. Dla mnie idealne rozwiązanie.


Tak w ogóle polecam Wam wybrać się do Tk-Maxx na dział z rzeczami papierniczymi bo można tam znalezć niespotykane w Polsce akcesoria np. z Ameryki. Mam w planach większe zakupy w tym sklepie związane z nowym rokiem szkolnym ( tak wiem jeszcze duuużo czasu, ale fajną rzecz można  spotkać zawsze haha :D), więc możecie się spodziewać haulu.

Jak Wam się podobał dzisiejszy post? Macie jakiś wiosennych ulubieńców?
 xoxo M.

29 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, portfelik naprawdę śliczny. A perfumy choć przereklamowane, nie wiem nigdy o nich nie słyszałam ;)

    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. portfel jest naprawdę prześliczny, nigdy nie wąchałam tych perfum, ale urzekły mnie ich opakowanie :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z tych rzeczy to też moje niezbędniki :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny portfel <3

    Zapraszam do mnie.Będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :)
    http://wmojejpracowni.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny niezbędnik, bardzo ładny portfel:) Fajne zdjęcia i post:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel ma przepiękny wzór :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Portfel mnie oczarował :)
    Moim wiosennym niezbędnikiem są przewiewne i wygodne buty, czyli Nike Roshe Run :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy i doskonale dopracowany post :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym powiedziała, że to już lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam artykuły papiernicze z TkMax'a, są mega urocze i oryginalne:)
    Świetni ulubieńcy, zaciekawił mnie ten jedwab do włosów, bo i mi by się przydał:)
    Świetne zdjęcia i w ogóle mega mi się spodobał Twój blog, jesteś prześliczna!
    OBSERWUJĘ!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam podobne wiosenne niezbędniki :3

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka teczka z klipsem u mnie tez jest uzywana :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się dresy na pierwszym zdjęciu
    MÓJBLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. mamy baaardzo podobnych ulubieńców :)
    +jak zrobiłaś ten napis na pierwszym zdjęciu?
    +zapraszam! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne spodnie :*
    Fajni ulubieńcy :D
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne rzeczy :) A ten portfel prześliczna :) Uwielbiam takie kolory i wzory :) !

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Teczka z klipsem ma przesłodki print :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne są te wszystkie rzeczy :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny blog,obserwuję ! ♥
    zapraszam do mnie nice-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna kosmetyczka oraz notes. <33
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że ci się miło czytało, na przyszłość popracuję, żeby wszystko było jaśniej napisane, bo w poście nie było słowa o kosmetyczce, pisałam o portfelu wytłuszczonym drukiem. Ale miło mi, że ci się podoba :(

      Usuń
  21. Masz świetnego bloga i śliczne zdjęcia, jestem tu nie pierwszy raz i dziwię się, że wcześniej nie zaobserwowałam hah, powinnaś częściej dodawać posty! :) ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, częstotliwość dodawania postów na pewno zmieni się w wakacje :)

      Usuń
  22. Super post i zdjęcia
    Obserwuje
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne rzeczy zawiera ten Twój niezbędnik!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;)

    Zapraszam na nowy post
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)