środa, 1 lipca 2015

Gdzie mozecie mnie znalezc?


Hej wszystkim :)
 Z ogromnym uśmiechem na twarzy piszę ten post, zaczęły się już wakacje, a to już jest wspaniały powód do radości, drugi to taki, że przez ten czas będę się tu częściej udzielała. Szkoda by było, żebyście przegapili jakiś post. Wiem dobrze, że duża część z Was nie posiada własnych blogów i nie może obserwować mojego. Co za tym idzie nie wiecie kiedy nowa notka się pojawia. Z tego właśnie powodu stworzyłam "blogowe" konto na Instagramie, na pewno wielu z Was zagląda tam często, obserwując mnie będziecie mogli być na bieżąco z nowymi postami, a także z tym co się u mnie dzieje. INSTAGRAM KLIK








Tutaj udzielam się jeszcze częściej niż na Instagramie. Uważam, że we heart it to niesamowita strona, możecie serduszkować zdjęcia innych, tworzyć kolekcje z inspiracjami, obserwować konta róznych osób, a także masę innych świetnych rzeczy, Zachęcam Was do założenia własnego konta i zaobserwowania mojego profilu :)


tshirt-h&m/jeansy-Stradivarius/torba-Pan tu nie stał/naszyjnik -Claries

Do następnego posta!
xoxo M.

17 komentarzy:

  1. Świetna torba! Uwielbiam weheartit, codzienna dawka inspiracji!:)

    chanelier.blogspot.com - zapraszam na nowy post! ☻

    OdpowiedzUsuń
  2. Już na kolejnym blogu czytam o We Heart It, też uwielbiam tą aplikacje <3
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest cudna.
    Pozdro
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. takie blogowe konto to super sprawa ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz cudne włosy!! *oo*
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze zobaczyć Twojego instagrama :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć (bardziej czytać, ale co tam xd). Dziekuję

      Usuń
  8. Bardzo fajna torba :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  9. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Może mój komentarz nie będzie związany z tematem, ale... masz cudowne włosy!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, zostaw link, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję :)